Fakultetet sterkt representert ved IADR konferansen i Boston

Den 11. til 14. mars arrangeres IADR (The International Association for Dental Research) sin årlige konferanse i Boston. IADRs mål er å fremme forskning og øke kunnskapen for å bedre oral helse over hele verden.

For fakultetet er det viktig å være tilstede på denne konferansen for å sikre at man stadig er på høyden når det gjelder å være faglig oppdatert på ny forskning innenfor tannhelsefeltet.

Presentasjon av vår forskning

Det er en stor delegasjon som reiser til Boston i år, og mange av dem skal holde presentasjoner, tilsammen 12 arbeider.

Her kan man blant annet høre om vår forskning innen implantanter, dentale erosjoner, Sjögrens sykdom, tannbehandlingsfrykt og mange andre arbeider hvor fakultetet er forskningsmessig i front.

Fra fakultetet deltar Anne Bjørg Tveit, Jan Eirik Ellingsen, Jostein Ivar Grytten, Jenny Bogstad Søvik, Tore Bjørnland, Anne Møystad, Ståle Petter Lyngstadaas, Janicke Cecilie Liaaen Jensen, Kjersti Refsholt Stenhagen, Hauk Øyri, Thi Ngoc Maria Huong Pham, Johan Caspar Wohlfahrt, Janne Elin Reseland, Oscar Villa, Gaute Floer Johnsen, Roger Junges

Her kan du lese mer om IADR i Boston

Publisert 9. mars 2015 09:17 - Sist endret 25. okt. 2021 13:20