Beste masteroppgave kåret

Det var spent stemming i store auditorium da årets avgangsstudenter i odontologi skulle presentere sine masteroppgaver.

Beste masteroppgave er kåret, fra venstre Ahmet Amadeus Yilmaz, Weam Nehad El- Athamna og Pedram Zandi (Foto: Fredrik Haugen Pedersen, OD/ UiO)

Oppgavene spente over de fleste odontologiske fagdisipliner og et stort antall vitenskapelige lærekrefter har vært i sving for å lose studentene trygt i havn.

Tradisjonen tro skulle  beste masteroppgave kåres. Det ble Weam Nehad El- Athamna, Ahmet Amadeus Yilmaz og Pedram Zandi som mottok prisen for "Informasjon til TMD- pasienter".

Kandidat til studentforskerprisen

Juryen nominerte også fakultetets kandidat til "Studentforskerprisen", en årlig pris som deles ut av Tannlegeforeningen på deres årsmøte.

Dette ble My Tien Diep og Anne Thea Tveit Sødal med masteroppgaven "Rutiner rundt oral helse og munnstell på langtidssykehjem i Oslo."

Ble nominert til studentforskerprisen, fra venstre: Anne Thea Tveit Sødal og My Tien Diep (Foto: Fredrik Haugen Pedersen, OD/ UiO)

Juryen bestod av:

• Prof. em. Frode Hansen