Fakultetet viste frem sine studietilbud

På "åpen dag" 12. mars viste fakultetet frem mye av det vi kan tilby for nye tannpleie- og tannlegestudenter. Dette er en dag da elever har muligheten til å sanke informasjon slik at man kan gjøre et riktig studievalg.

Fra vår stand på Georg Sverdrups hus, Blindern. Foto: Jan Unneberg, UiO/OD

Åpen dag en viktig kanal for å gjøre studietilbudet ved fakultetet kjent for alle.

Flere aktiviteter

Elevene kunne høre på forelesningen "Tannlege i 2015", få informasjon om begge studieretninger fra våre Stand på Georg Sverdrups hus, samt være med på en omvisning på vårt nye Ferdighetssenter på Gaustad.

Nytt Ferdighetssenter

På Ferdighetssenteret vil den propedeutiske treningen foregå på helt nye og moderne modeller og simulatorer og ha tilgang på til topp moderne undervisningslokaler, hvor det nyeste innen undervisningsmateriell tas i bruk.

Se bilder fra dagen

åpen dag 2015