Masterpresentasjoner – dag 2

Endelig fysisk tilstedeværelse på årets masterpresentasjoner – for i år foregår presentasjonene i Store auditorium for første gang på tre år!

Glade studenter i et klasserom

Fotoillustrasjon: Colourbox

Rekkefølgen på Powerpoint presentasjonene (PPP) av masteroppgavene står i programmet.

Tidsrammen er satt opp slik at hver oppgave får 15 minutter - 10 minutter til selve PPP og 5 minutter til spørsmål fra publikum i salen og bedømmelseskomitéen.

Bedømmelseskomiteen vurderer alle presentasjonene og kårer beste masteroppgave. Vinnerne vil bli tildelt fakultetets pris for beste masteroppgave. Bedømmelseskomiteen vil også nominere fakultetets kandidat til "Studentforskerprisen", en årlig pris som deles ut av Tannlegeforeningen på deres årsmøte.

Medlemmer av bedømmelseskomiteen i år er: Anne Lise Håheim, Bjørn Øgaard, Dag Ørstavik, Eirik Ambjørnsen, Marie Wika, Tore Larheim og Tore Solheim.

Publisert 13. juni 2022 13:00 - Sist endret 14. juni 2022 11:31