Tidligere

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Hvert år tar Norge imot mennesker som kommer fra områder herjet av katastrofer og krigshandlinger. Hvilke historier forteller en kropp om traumer og påkjenner, som konflikter og krig kan ha merket et menneske med? Hvordan møter vi disse menneskene, som helsepersonell, enkeltindiver og samfunn?

Tid og sted: , Geitmyrsveien 69

8-10 desember får fakultetet besøk av en representant fra UC Louvain i Belgia.

Tid og sted: , Store auditorium, Geitmyrsveien 71

I anledning de vitenskapelig ansatte som går av med pensjon i 2021 arrangerer fakultetet symposium til deres ære.

Tid og sted: , Store Aud, Geitmyra

Alle studenter ved bachelorprogrammet i tannpleie og masterprogrammet i odontologi ved Det odontologiske fakultet (OD) får en helhetlig og løpende skikkethetsvurdering (underveisvurdering) gjennom studieløpet.

Tid og sted: , Gietmyrsveien 69

2-3 desember kommer en delegasjon fra Aarhus universitet.

Tid og sted: , Store Auditorium (Geitmyrsveien)
Tid:

Nå nærmer det seg dagene for masteroppgavepresentasjoner som i år gjennomføres digitalt. Årets kull er delt opp i to grupper fordelt på to dager.

Tid og sted: , Zoom

Avgangskullet ved Bachelorprogrammet i Tannpleie presenterer sine bacheloroppgaver. Presentasjonene gjennomføres digitalt på Zoom.

Tid og sted: , Zoom