IT- tjenester

Helpdesk

Helpdesk er UiOs sentrale senter for IT-support og kan hjelpe deg om du har spørsmål eller problemer med IT-tjenestene på UiO. 

Hjelp-ikon

Sommertider frem til 8. August:
Telefonen er bemannet:

Hverdager: 08:30–16:00
Lørdager: 10:00–15:00
E-post er bemannet:
Hverdager: 08:00–16:00
Lørdager: 10:00–16:00
Chat er bemannet:
Hverdager: 09:00–16:00

  • Av og til er det mange som ringer, så for å unngå ventetid på telefon, så send en e-post om du trenger hjelp.
  • Vil tilbyr også hjelp via chat, Når chat er åpent er det en rød boble tilgjengelig til høyre på denne siden.
  • Det er mulig å avtale møte med en supportoperatør ved spesielle behov, oppmøte i resepsjonen 3 etg KNH etter avtale.
  • Nå tilbyr vi også veiledningstimer over Zoom hvis du har flere IT-relaterte problem du ønsker å få løst. Les mer her.