Ny statistiker ansatt på OD

Gianpaolo Scalia Tomba er ansatt som vår nye statistiker fra og med 1. november.

Fakultetets nyansatte statistiker

Gianpaolo Scalia Tomba. Foto: Privat

Tomba har jobbet med matematikk og statistikk i mange år og særlig innenfor medisinske fag. I tillegg til å ha undervist i infeksjonsmedisinsk modellering, har han deltatt i flere EU-finansierte prosjekter på epidemi- og pandemimodellering. Han har samarbeidet med FHI og Arnoldo Frigessi, professor ved Avdeling for biostatistikk, Institutt for medisinske basalfag.

– Jeg er ansatt på Det odontologiske fakultet for å undervise og bistå forskere innen statistikk fra 1. november 2022, sier Gianpi, som han liker å bli kalt.

– Du kan nå meg på e-post eller vi kan treffes på zoom. Jeg vil også være tilstede ved Det odontologiske fakultet i perioder, og da kan vi treffes der.

Publisert 1. nov. 2022 13:05 - Sist endret 1. nov. 2022 13:05