Noen kommer og noen går

Flere kjente fjes trer inn i nye roller og det blir nye folk på fakultetet å forholde seg til. Det er tid for å si på gjensyn til gode kollegaer som vi ikke lenger vil møte i vår arbeidshverdag etter nyttår.

Ny studiesjef Kristin B. Hansen
Kristin B. Hansen

Ny studiesjef er ansatt i fakultetsadministrasjonen og 1. februar begynner Kristin B. Hansen i jobben. Hun overtar etter Hege Glomsaker-Gjessing som «flytter» til Lucy Smiths hus og UiOs sentrale studieadministrasjonen.

Johannes Falk Paulsen er ansatt som konstituert fakultetsdirektør fra 1.1.21. Britt Amundsen Hoel går tilbake til stillingen som assisterende eiendomsdirektør i Eiendomsavdelingen.

På IKO tiltrer Carl Hjortsjö som ny instituttleder etter Jan Eirik Ellingsen som blir visedekan for spesialistutdanningen.

Roger Simm blir konstituert instituttleder på IOB og tiltrer 1. februar. Hans forgjenger Hans-Christian Åsheim slutter 31.1.21.

Bildet kan inneholde: klær, leppe, frakk, halsbånd, erme.
Roger Simm

Frode Staxrud har sluttet som leder for Ferdighetssenteret og Gunnar Svendsen har overtatt denne rollen.

Dekan Pål Barkvolls andre dekanperiode er slutt 31. desember og det nye dekanatet tiltrer.

Av Kari Øverby
Publisert 15. des. 2020 15:01 - Sist endret 4. okt. 2023 09:58